onsdag 15 april 2009

Criss cross kort.

Snart tar jag examen & jag fick äran att göra ett fint kort till vår snälla, söta & rara fröken. Jag valde att göra ett så kallat "criss cross" kort & dekorerade med blommor, blad, bling-bling & brads (som jag använde som lås i en blomma, bilden blev lite suddig men ni ser nog hur tanken är) texterna är utdragna på datorn & utklippta.

Så här blev det

Tanken är att alla eleverna ska få skriva sina namn på den stora tagen i mitten. Självklart går det att göra i mindre storlekar eller inga alls utan bara skriva eller dekorera insidan med annat.
Jag blev riktigt nöjd för min del & känner att jag börjar "avancera" lite i mina alster. Om två veckor åker jag till Ullared, för er som inte redan visste det har Panduro öppnat outlet där!!!!! Gissa vem som ska handla scrappsaker...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar