tisdag 24 mars 2009

Här kommer inbjudningskortet jag gjorde till lillemans partaj fredagen den 13:e. Passade väldigt bra med halloweentema som han absolut ville ha.
Jag valde svarta kort & skrev sedan ut texten på datorn med typsnittet "fiddums family" samt "zombie Holocaust". Texten redigerade jag i publisher & sedan la jag även in lite passande bilder jag hitta.
Sedan rev jag längs kanterna på texten & svärtade ner den med svart stämpelfärg & använde mig av 3-D kuddar för att fästa. jag ÄLSKAR 3-D kuddar!!!
På framsidan duttade jag även med glitterlim runt texten.
Lilleman blev stormförtjust & detta var ett litet men superenkelt tips jag ville ge er idag.

DUBBELKLICKA PÅ BILDERNA SÅ SYNS DET TYDLIGARE; BLEV LITE SUDDIGT TYCKER JAG =O)
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar